Wednesday 9 November 2011

housemate yg giler

korang suka ade housemate? aku suke ade housemate tp aku tak suka housemate aku yg sekarang neh! ish, tersangat sangat tak suka! sebab ape? nk taw?

10 sebab aku tak suka housemate aku ;

satu - dye suka memekak dan sangat sangat memekak
dua - dye suka buat kerja hentak hentak, hempas hempas 
tiga - dye suka vacum rumah pagi pagi buta, 3 + 4 pagi
empat - dye suka nyanyi kuat kuat padahal dye tau yg suara dye tak sedap pon
lima - dye slalu buat tido aku terganggu 
enam - dye slalu bawak santa claus dye balik rumah
tujuh - dye terlalu menjengkelkan sampai aku malas nk cakap ngn dye
lapan - dye slalu igt yg dye tu hotstuff sedangkan tanpa dye sedar yg dye sebenarnya buruk
sembilan - dye suka suka hati jep nk bawak kawan dye blk rumah, tp aku tak boley bwt mcm tu
sepuluh - aku akan kurung diri dalam bilik sebab tanak tgk muka dye


to my housemate ; kw tanak blah ke dari rumah neh? tension la aku kalau kw ade kt rumah. grrr!


hoi! ape lg kw buat tu?! jgn memekak ah giler! 


# akufedap

No comments:

Post a Comment