Wednesday 16 November 2011

fake fake fake !

sila klik --> fucker utk lihat profile dye 

semalam tunang aku jumpa my fake profile neh. tersangat la bengang bila nampak muka aku yg cumel lg bergaya tu jd bahan manusia manusia yg tak bertamadun dan mempunyai IQ gred G ! what the fuck? kalau ye pon fanatik sangat dgn aku, tayah la sampai nk amek pitcha aku jd display pitcha korg tu. oke! yg tu masih boley dimaafkan lg tau. yg betol betol buat aku rasa macam nk bakar muka budak yg buat fake profile aku neh bila dye letak employers aku sebagai "PELACUR JALANAN" this is not acceptable ! dan aku sangat sangat MARAH ! what will u get with this ridiculous things? ape motif kau actually? kepuasan? ape jenis kepuasan kau dapat? kau tak ubah macam hanjing kurap yg kekurangan kasih sayang dan yg pasti kau mesti anak pelacur jalanan kn, sbb tu la kau terlalu taksub untuk jd seperti mak kau ! FUCKER !

notakaki ; to all my readers, if u'ol ade jumpa profile neh on your fesbuk, please do not accept and report ASAP. this is not ME. thanks. 


# middlefinggeronyourface!

No comments:

Post a Comment