Sunday 15 January 2012

busybusybusy.

maaf,  maaf, dan maaf.

dah lama rasa nye aku tak update blog neh, da naik bersawang da. haha. actually aku tersangat sangat busy. siyes beb aku busy. busy dgn kerja, busy dgn persiapan kahwin.

omg? kahwin?
yup :) aku dah nk kahwin da. tinggal lg 19 hari utk ke hari bersejarah aku. aku harap takde apa apa yg berlaku lg memandangkan sebelum neh bermacam macam perkara dah terjadi. bak kata mereka mereka dugaan masa bertunang, memang macam macam hal. yang penting sabar tu kena ada la walaupon aku ni boley dikategorikan sebagai org yg tak boley tahan sabar.

utk persiapan pulak, ape yg boley aku cakap kt sini semuanya serba sederhana jep. takde la grand grand sgt, buat kt hotel ke, ape ke, takde pon. almost 100% siap la. rumit terlalu rumit, leceh tersangat leceh, tp ape nk buat kn, mungkin masa nya dah sampai. aku cuma jalankan saje. haha.

oke! done! pape nanti aku akan cuba curik curik masa utk update blog neh oke.
oh ya, aku lupa nk bgtau majlis aku akan berlangsung pada 
4 FEBRUARI 2012 bersamaan 11 RABIULAWAL 1433H. ada masa nt aku upload kad kahwin aku ye. :)


# doakan semua berjalan ngn lancar ye.

No comments:

Post a Comment