Sunday 27 November 2011

fakta 1

tahukah anda?
selain dari mengadap muka rakan di tempat kerja anda, ataupon muka supervisor yg buatkan anda tak lalu nk mkn selama seminggu, ataupon muka guest yg sentiasa keluar masuk, ataupon muka berpenyakit musuh anda. (oke! enough!) ade satu lg benda penting yg anda akan mengadap, dan kebayakkan masa bekerja anda selama 8 jam itu akan dihabiskan dgn mengadap benda neh.


jengjengjeng,

binatang neh nama dye micros :)

benda neh yg akan aku hadap masa waktu kerja aku. sampai naik bosan aku tgk benda neh. aku rasa kalau dye boley ckp pon, dye akan ckp mcm tu jugak kat aku kn? haha. tp aku tak kesah, lebih baik aku tgk muka MR.MICROS neh dari aku tgk muka manusia yg selalu menyakitkan hati kan?

p/s ; ANDA = AKU

# duatahunlebihakuhadapbendanehtau!

No comments:

Post a Comment